Gratis 30-minutters samtale med oss

Din gratis guide er på vei til din innboks!

La oss hjelpe dere på veien til gode, kvalitets kandidater!

Det er to ting som må være på plass før du begynner en ansettelsesprosess: God tid og et godt fundament. Fundamentet er en behovsanalyse som gjøres før stillingsutlysningen.

Først av alt, du må vite hva du søker og hva som er behovet. Gjennom en behovsanalyse vil du vite hva dere ser etter i en potensiell kandidat med tanke på kvalifikasjoner, kompetanse og personlig egnethet. Har du dette på plass vil du finne den rette personen til stillingen på kort tid!

Book en GRATIS konsultasjon med oss, og kom i gang med intervjuer av gode kandidater.

Noen av våre referanser

Veterinærinstituttet har samarbeidet med BackUp Personell siden 2015. De har bistått vår tekniskavdeling med relevant bemanning.

"Det som skiller BackUp fra andre leverandører er en veldig profesjonell oppfølging av hele prosessen. Min kontaktperson har skapt trygge rammer både for meg som oppdragsgiver og for de nye ansatte.

Selektiv rekruttering, gode ryddige kontrakter, aktiv og meget hyggelig oppfølging gjør BackUp Personell til det beste bemanningsbyrået jeg har samarbeidet med."

Marcin Niziol

Driftsleder

Hva du vil få ut av en gratis 30-minutters samtale med oss

01

KOM I GANG PÅ 1-2-3: Vi identifiserer deres behov og kartlegger stillingens kravspesifikasjoner.

Dette er en av de absolutt viktigste delene av rekrutteringen, og legger grunnlaget for resten av prosessen. Vi hjelper dere derfor i gang ved å finne ut hvor du med størst sannsynlighet kan finne den kandidaten som vil bringe merverdi gjennom kompetanse, erfaring, personlighet og potensiale, ved help av en realistisk og konkret kravspekk.

02

BONUS: Få 3 enkle tips til hvordan man gjennomfører en god referansesjekk.

Hvordan velge riktige referansepersoner og hvilke spørsmål du bør stille referansen for å få riktig innsikt i kandidaten din.

03

Strategiene rekrutteringsbyråer bruker for å innhente gode, kvalitets kandidater.

Vi avslører de strategiene vi selv har brukt til å innhente gode, kvalitets kandidater og svarer så klart på andre spørsmål du måtte ha!

Klar for å komme i gang?

Finn ut hvordan dere finner gode, kvalitetskandidater til deres ledige stilling her

Og skulle dere ønske enda mer?

Gjennom et samarbeid med oss kan dere ...

Halvere rekrutteringsprosessen ved å få tilgang til et bredere nettverk og finne flere relevante kandidater til din bedrift.

Via e-boken vår har du tilgang til de beste intervjutriksene, alt du trenger nå er de beste kandidatene - og det kan vi hjelpe dere med!

Vi har lang erfaring og gir oss ikke før vi finner den perfekte match mellom kandidat og kunde. Det aller beste vi gjør er å følge noen inn i drømmejobben, eller å finne talentet som overgår vår oppdragsgivers forventninger.

Hvem får du snakke med?

Ida Carina S. Andersen

Salgs- og markedsansvarlig

Hei, Ida Carina her! Det er meg du kommer til å få snakke med under din 30-minutters konsultasjonstime med oss. Sammen vil vi kartlegge behovene deres, sette sammen en kravspesifikasjon - også vil jeg så klart kunne svare på andre spørsmål dere måtte ha.

Jeg ser frem til praten!

BackUp Personell AS er et bemannings- og rekrutteringsselskap etablert i 1997. Vi har en solid kundeportefølje og kandidatbase, og gjennom våre avdelingskontorer bemanner vi i dag store deler av Norge.

Telefon: 23 100 250

Org. nr.: 978 642 578 MVA

Smeltedigelen 1, 0195 Oslo